2012. szeptember 9., vasárnap

Megcsináltuk!

Hát, ennek a párbajnak is vége, méghozzá meglepően szép számú teljesítővel! Összesen 18 ember teljesítette, az általa vállalt könyvek elolvasását és a naplók megírását. Ez több, mint a kétszerese a legutóbbi párbaj eredményének!

A 18 versenyző által írt naplókat egy fájlba gyűjtve elolvashatjátok >>Itt<< vagy a >>közös fájlban<< továbbra is, ahol ezentúl csak a teljesítőket találjátok meg.

A holnapi naptól egyenként mutatjuk majd be nektek a nyereményeket és azokat a kézműves alkotókat, akik felajánlották őket!

És persze idén is, ahogy tavaly, most is az egyik nyertes a ti szavazataitok alapján kerül ki! Szavazni ez alatt a bejegyzés alatt tudtok kommentben. Mindenki szavazhat, aki jelentkezett a párbajra, függetlenül attól, hogy sikerült-e azt teljesítenie vagy sem. Külsősök viszont nem szavazhatnak.

Ti kinek a naplóit találjátok a legjobbnak? :)

Gratulálunk minden teljesítőnek! Ügyesek voltatok!

Kiegészítés! A szavazás határideje: 2012. szeptember 16. 20.00


9 megjegyzés:

  1. WildWorld-nek egy szavazat tőlem. Tetszik a napló felépítése, a végén a részletes pontozás és a kedvencek, mélypontok leírása. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is WildWorldre adom le a voksom. Három befutóm volt, de végül mellette döntöttem. :)

    VálaszTörlés
  3. Nálam is WildWorld a legjobb :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de édesek vagytok. :)

    Én még vacillálok, meddig kell dönteni?

    VálaszTörlés
  5. Kifelejtettem a leírásból, most kiegészítettem. Vasárnap 8.

    VálaszTörlés
  6. Én Ryameinra szavazok, mert az ajánlói részletesek, sok bennük a személyes vélemény, és érdekesek.

    VálaszTörlés
  7. Szavazás lezárva :) Az ez után érkező szavazatokat már nem fogadjuk el :)

    VálaszTörlés