2012. április 24., kedd

Tavasz

Sziasztok Molyok!

Rettentően várom már azt a jó friss tavaszt, amikor ki lehet menni egy parkba olvasni egy-egy jó kis könyvet. Nézni a járókelőket, szerelmes párokat, amikor rengeteg virág nyílik (remélem egyikőtök sem allergiás).

Nekem ez az időszak tetszik a legjobban és már tényleg nagyon várom. De míg nem jön el ez az időszak, addig csak szakirodalommal töltöm az időmet...és a szépirodalom és szórakoztató irodalom várat magára.

Ti is ennyire várjátok a tavaszt? Milyen könyvvel töltitek el az időtöket?

Szép napot,
Idhren

3 megjegyzés:

  1. Én is nagyon várom már az igazi tavaszt, olyan jó lesz majd kiülni a teraszra is akár napfényben olvasni. Most leginkább én is szakirodalmat olvasok, mert szakdolgozatot írok, de azért közben nekikezdtem a Trónok harcának is, szép feladat lesz kiolvasni mindegyik részét.

    VálaszTörlés
  2. Én már kihasználtam az egy hónappal ezelőtti nyárias jó időt, és bizony sűrűn kiültem olvasni a teraszra, mert az ilyet én is nagyon szeretem. :) Jó lenne megint művelni, bár az érettségi frász miatt nem sok időm jut az olvasásra, ezért is haladok idegtépően lassan a jelenlegi könyvemmel Merle Csikóéveink című történelmijével. Utána az 1984 jön, azután pedig mindenképpen valami listás, mert utolérem a bejegyzésekkel az elolvasott könyveket. :D

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert mindkettőtöknek! :D

    Én nem régen adtam le a szakdolgozatom, szóval most lehet kicsit bűnözni és mást is olvasni, nem csak szakirodalmat, de vészesen közeleg az államvizsga, amikor megint csak az lesz fontos... Hát így megy ez :D

    VálaszTörlés