2014. december 10., szerda

Christina Lauren: Gyönyörű rohadék (by MíraRita)

Fülszöveg:

Egy ambiciózus gyakornok. Egy perfekcionista igazgató. És rengeteg indulat. Ismerje meg a történetet, amelynek blog előzményét több mint kétmillióan olvasták el online! 
Chloe Mills esze borotvaéles, mindent belead a munkájába, és éppen most szerzi az MBA-diplomáját. Egyetlen problémája van csak: a főnöke, Bennett Ryan, aki szigorú, korlátolt, tapintatlan – és teljes mértékben ellenállhatatlan. A Gyönyörű Rohadék. 

Bennett Franciaországból tért haza Chicagóba, hogy fontos szerepet vállaljon a családi médiavállalkozásban. Nem gondolta volna, hogy az az asszisztens, aki oly sokat segített neki innen, Chicagóból, míg ő külföldön volt, egy káprázatos, ártatlanul provokatív – és végtelenül dühítő – lény, akit mostantól mindennap látnia kell. A pletykák ellenére Bennett sohasem csípett fel nőket a munkahelyén. De Chloe annyira csábító, hogy már hajlandó érte kijátszani – vagy akár nyíltan felrúgni – a szabályokat, csak hogy megkaphassa őt. Az irodaépület bármely zugában. 
Mikor az egymás iránti étvágyuk eléri a kritikus pontot, Bennettnek és Chloének dönteniük kell, milyen áldozatot hajlandók hozni, milyen nyereségért.

Nem győzöm hangsúlyozni, mennyire szeretem a váltott szemszögű könyveket, hát nagyon megörültem, mikor elkezdtem olvasni a Gyönyörű rohadékot, mert ismét egy olyan könyv, amiben mindkét főszereplő szemszögéből megismerjük a történetet, ezáltal mindkét szereplő életébe, érzéseibe betekintést nyerünk.

 Egyszerűen imádtam, egy nap alatt kiolvastam, mert nem bírtam letenni. 
Szerettem a stílusát, ahogy civódtak, a szarkasztikus megjegyzéseiket, a vitáikat, és őket magukat, Chloe-t és Bennett-et.

Kissé sablonosnak tűnt, hiszen főnök, és beosztott kapcsolatát taglalja, ami nem kicsit viharos. Bennett bunkó, rideg és távolságtartó, ugyanakkor gyönyörű. Aztán kibújik a szög a zsákból és kiderül, azért tartja a három lépés távolságot meg érdeklődik Chloe iránt, na persze Chloe sem közömbös, azon túl, hogy baromira utálja, odáig meg vissza van Bennett-ért. 
Hatalmas szexuális feszültség van köztük, ugyanakkor mindenen összevesznek. Imádtam ezeket a vitákat köztük, meg a sok félreértést.

Mint már említettem mindkét szereplőt megismerjük hála a váltott szemszögnek. 
Bennett-et nagyon bírtam. Egy mocskos szájú rohadék, olyan szöveggel, hogy néha nem értették mit vihogok magamban :
"Hát, kergessen meg egy nagy faszú törpe, ha nem ez a nő a legcsábítóbb ribanc a világon!"

Chloe nem egy naiv kis csaj, hála égnek, igazi céltudatos, akaratos nő:
"– Ha el akarsz jutni a csúcsra, alulról kell kezdened! Válj olyan emberré, aki nélkül a főnököd nem tud meglenni! Légy a jobb keze! Ismerd meg a világát, és majd kapva kap utánad, amint megszerezted a diplomát! 
Pótolhatatlan lettem. És valóban én lettem a jobb keze. De olyan jobb kéz, amely legtöbbször behúzott volna neki egy jó nagyot a nyomorult képébe."


Mikor már mindketten odáig vannak egymásért, Chloe inkább felmond, és átmegy egy másik helyre gyakornokoskodni, csak hogy védje magát, és persze távol tudjon maradni Bennett-től. Persze Bennett nem hagyja annyiban, és végül Happy End-del zárul a sztori. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése