2015. február 15., vasárnap

Jane Teller: Semmi (by Szofi17)

A mű írója: Janne Teller
A címe: Semmi

A vaker elkövetője: Szofi17
A vaker címe: A semmi

Ezt a könyvet csak tudományos gyűlésekre vigye magának olvasnivaló céljából, ezzel elkerülendő a cseppet-sem-vicces beszólások terjedését! Köszönjük.

Nincs. Semmi. Se.

Sose féltem könyvektől. Nem féltem ijesztő sztorik olvasása közben. Szellemekről, űrlényekről szóló történeteket bambultam elalvás előtt. És pont egy ilyen (szellem, boszi, ijesztő dolog-mentes) könyv tesz be!

A könyv maga egynapos. Ezalatt azt értem, hogy össz-vissz nincs 200 oldal, szövege pedig meglehetősen könnyű. Feldolgozni viszont kicsit tovább tart.

Mi a semmi? Őszintén bevallva, én ilyeneket szoktam gondolkodni fizikaórán (mer' még a témába is vág!). Csak nálam egyszer kicsöngetnek, a belső vakerom pedig abbahagyja ön-vitáját. Mi van, ha valaki tovább agyal ezen?És ezután már vissza se megy órára...

Ennek hatására egy tucat gyerekben az, ami sokaknak: CSAKAZÉRTIS.

Azt már tudjuk, hogy a gyerekek tudnak kegyetlenül igazak lenni...

Ez a csapat emberke kitalálja: megkeresik azokat, amiknek van értelmük. S mint oly sokan idézték már: ami lényeges, az a szemnek láthatatlan. Vagyis azokat a dolgokat kell az "értelem hegyére", amikhez érzelmeket fűzünk.
Mert ezeknek van értelmük.

Kezdetben a látszólag nem fontos, mégis elengedhetetlen dolgok jönnek:
Egy pár zöld szandál és papagájos fülbevaló.- mint lánynemű (!) nekem már itt szívfacsaró élményem volt.
Egy egész könyvsorozat. -nem kell magyarázkodnom, hogy miért fáj.
És végül... elveszíted önmagad is.

A kérdés adott: Az értelmet keresték. A Fontos Dolgok Halmának így volt értelme?

Ezt már mindenki magában dönti el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése