2015. január 4., vasárnap

Lakatos Levente – Aktus (by MiraRita)


Fülszöveg: 

A tragédia, amelyről egyikük sem tehet, mégis az árnyékában kell élniük. A kegyetlen igazság, amely mindkettejüket egyszerre roppanthatja össze. És a visszavonhatatlan ígéret, amely garantálja, hogy találkozásukkor fény derül a titokra.

Anna, a húszas évei elején járó táncterapeuta életcélja, hogy segítsen sebzett lelkű embertársain. Lélektánc névre keresztelt kurzusának ajtaja mindenki előtt nyitva áll, ám a jóhiszeműségével visszaélnek. Egy este titokzatos fiatal férfi érkezik a foglalkozásra, megjelenése fenekestül felforgatja Anna nyugodt életét. Pedig ekkor még nem is sejti, hogy Richárd súlyos titka az ő múltját, jelenét és jövőjét is alapjaiban írja át. Szenvedélyes kapcsolatuk időzített bomba, amely azonban nem csak egyszer robban...

A Dr. Lengyel-sorozat harmadik kötete emberi mohóságról, sóvárgásról és vétkekről szól - szigorúan 18 év feletti olvasóknak.

El sem tudom mondani, mennyire vártam már ezt a könyvet. Ha tehettem volna ezzel kezdtem volna a párbajt, de csak nem rég készült el. Amint megjelent meg is rendeltem, mert hát nem élhetek nélküle J

Imádom Leventét,  a stílusát, a könyveit, és meg kell mondanom nem csalódtam, sőt!
Kicsit megilletődtem, mikor kiderült 890 oldal, de simán olvastam volna bármeddig. Annyira szerettem, hogy igyekeztem szép lassan olvasni, hogy lassabban legyen vége, de annyira kíváncsivá tett, hogy alig bírtam letenni.  Elég friss az élmény, úgy érzem, most nem tudnék elkezdeni egy új történetet, elég valószínű, hogy elkezdem elölről.

Nem fogok spoilerezni, tessék szépen elolvasni! :D

Már a legelején kész voltam. Minél tovább haladtam, annál többször hittem azt, hogy na már sejtem mi lesz a vége, aztán jött egy csavar, leesett az állam, és konstatáltam, hogy nem is vagyok olyan okos, mint azt képzeltem J Van itt minden, mi szem-szájnak ingere, krimi, erotika, szerelem, romantika, izgalom, szerelmi háromszögek, ráadásul elgondolkodtató.

A történet váltott szemszögű (nagy örömömre), ráadásul párhuzamosan futnak a cselekmények, na persze szépen lassan összefonódnak a végére, de mindezt olyan szövevényesen, hogy egy percre sem lankadt a figyelmem. A karakterek remekül kidolgozottak, a cselekmény tökéletesen felépített.
Egy részt sem zár le, minden fejezetet nyitva hagy, amitől néha úgy begurultam, hogy elhagyta néhány keresetlen szó a szám… Nyilván ennek köszönhető a „csak még egy fejezetet elolvasok” című rovat, aztán még egyet és még egyet, végül már csak arra eszmélek, hogy hajnal van és én még mindig nem alszom, de álmos sem vagyok, mert annyira érdekes, úgy izgulok, stb.



Nézzük a szereplőket!

A női karakterek közül egyértelműen Fényes Laura a kedvencem, igazi ízig-vérig belevaló nő.
Annát is szerettem, de néha nyakon tudtam volna vágni, hogy kapjon már a fejéhez J
Férfiak közül nálam Anton a befutó, nem tehetek róla, bírom a tetovált rosszfiúkat  :D
Jó-jó, persze Richárd sem rossz,rejtélyes, dögös, ráadásul érzékeny. Hát kívánhat az ember lánya nála jobbat?
Dr. Lengyel Dávid örök kedvencem marad, de ez a vigyorgós, érzelgős, szerelmet vallós Dávid nekem fura.

Azt hiszem az Anna+Anton+Richárd szál illetve a Laura+Dávid+Róbert szál is megérne egy-egy külön könyvet, én legalábbis szeretném J


Többet nem is írnék róla. Tessék elolvasni! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése